Venteinfo - Indberetning af ventetider

Indberetning af ventetider

Servicens målgruppe
Medarbejdere der arbejder med ventetider på offentlige og private behandlingssteder

Teknisk beskrivelse
Servicen stiller brugerstyrede webformularer til rådighed på et website, hvor indberetning inkl. validering af indberetning af ventetider fra organisationen (sygehus/klinik/privathospital).
Endvidere kan tidligere indberetninger redigeres/slettes. Sekundær funktionalitet: udtrækslister på ventetider.

Adgang til servicen
Servicen tilgås over det åbne internet på: https://indberetventeinfo.sst.dk/niv
For at kunne indberette ventetider kræves at organisationen er oprettet i SEB og har adgang til Venteinfo eller at organisationen har tilladt medarbejdere med en NemID medarbejdersignatur med virksomhedens CVR, at administrere ventetider.

Krav til adgang
Løsningen er udviklet, så den kan bruges med de nyeste versioner af browsere som Chrome, Firefox, Safari og Internet Explorer.
Ældre versioner kan medføre, at visse sider ikke vises korrekt.
Ved brug af NemID medarbejdersignatur (MOCES) nøglefil er der problemer med Java ved brug af Chrome og Mozilla Firefo. Læs nærmere om dette her.

SLA
Tilgængelig: 24x7x365

Vejledninger og links
Vejledninger kan findes her

Relaterede systemer
SEB brugerstyring
SOR - Sundhedsvæsenets organisationsregister
Mitsygehusvalg.dk - Præsentation af fremadrettede ventetider





Aktuel status : Status  rød


Seneste driftsbeskeder

NIV - Servicen er tilgængelig igen!
Alt kører som normalt, tak for tålmodigheden.
Opdateret: 17-01-2020 kl. 12:05
Oprettet: 17-01-2020 kl. 12:05
Venteinfo - NIV er nede
Vi arbejder på at løse fejlen og vender hurtigst muligt tilbage med en ny status.
Opdateret: 17-01-2020 kl. 10:26
Oprettet: 17-01-2020 kl. 10:26
Nemlogin fungerer igen
Dermed kan man tilgå de SEB baserede systemer igen.
Opdateret: 17-01-2020 kl. 10:23
Oprettet: 17-01-2020 kl. 10:23

Få driftsinformation

Tilmeld dig til mailservice for driftstatus eller brug RSS icon32 RSS feed